Σημαντικό βήμα για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας και της κυκλοφορίας στη Χανιώτη αποτελεί η υπογραφή της Προγραμματικής Σύμβασης για την κατασκευή ισόπεδου κυκλικού κόμβου. Η σύμβαση υπογράφηκε σήμερα, 22 Ιουνίου 2026, από την Αντιπεριφερειάρχη Χαλκιδικής Αικατερίνη Ζωγράφου και τον Δήμαρχο Κασσάνδρας Ηρακλή Λειβαδιώτη. Το έργο αφορά ένα από τα πιο επιβαρυμένα σημεία του οικισμού και προβλέπει παρεμβάσεις όπως ασφαλτοστρώσεις, κατασκευή δικτύου ομβρίων, φωτισμό, σήμανση και διαμόρφωση του περιβάλλοντος χώρου με φυτεύσεις. Στόχος είναι η ασφαλέστερη μετακίνηση κατοίκων και επισκεπτών, η αποσυμφόρηση της κυκλοφορίας και η συνολική αναβάθμιση της περιοχής. Παρακάτω δείτε το δελτίο τύπου του Δήμου Κασσάνδρας 📍Υπογράφηκε σήμερα η Προγραμματική Σύμβαση για την κατασκευή ισόπεδου κυκλικού κόμβου στη Χανιώτη, ένα σημαντικό έργο για την οδική ασφάλεια και την καλύτερη κυκλοφοριακή λειτουργία του οικισμού. Σήμερα, 22/06/2026, η Αντιπεριφερειάρχης Χαλκιδικής κα. Αικατερίνη Ζ...
Εφημερίδα Κασσάνδρα