Χωρίς νερό έχουν μείνει δύο κοινότητες στη Χαλκιδική. Αιτία είναι οι καταστροφές που προκλήθηκαν από αγνώστους οι οποίοι έκλεψαν καλώδια από αντλιοστάσιο του δήμου Νέας Προποντίδας. Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, συνεργεία του δήμου θα ξεκινήσουν άμεσα τις εργασίες αποκατάστασης της βλάβης, ωστόσο, η ζημιά είναι εκτεταμένη και οι δύο κοινότητες θα παραμείνουν χωρίς νερό για αρκετές ώρες. Αναλυτικά, σε ανακοίνωσή του ο δήμος Νέας Προποντίδας αναφέρει: Λόγω κλοπής καλωδίων στο αντλιοστάσιο, έχει διακοπεί η υδροδότηση στις κοινότητες Νέων Σιλάτων και Σωζόπολης. Τα συνεργεία θα ξεκινήσουν άμεσα τις εργασίες αποκατάστασης της βλάβης. Ωστόσο, η ζημιά είναι εκτεταμένη και, δυστυχώς, οι δύο κοινότητες θα παραμείνουν χωρίς νερό για αρκετές ώρες μέχρι την πλήρη επαναφορά της λειτουργίας του δικτύου. Ζητούμε την κατανόηση και την υπομονή των κατοίκων και θα σας ενημερώσουμε για κάθε νεότερη εξέλιξη. Πηγή:typosthes.gr
Εφημερίδα Κασσάνδρα