Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αγρότες: «Απόβαση» σήμερα με τρακτέρ στο Σύνταγμα – Θέλουν να διανυκτερεύσουν

 



Πανελλαδική συγκέντρωση θα πραγματοποιήσουν σήμερα Παρασκευή, στο κέντρο της Αθήνας οι αγρότες μετά από απόφαση της Πανελλήνιας Επιτροπής Μπλόκων. Νωρίς το απόγευμα, στις 16:00 αγρότες από όλη τη χώρα θα διαδηλώσουν στο Σύνταγμα, δεκάδες τρακτέρ θα σταθμεύσουν μπροστά στη Βουλή, ενώ έκτακτες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, θα ισχύσουν από το πρωί στην ευρύτερη περιοχή του κέντρου και σε κεντρικούς οδικούς άξονες της Αττικής.


Παράλληλα εργατικά κέντρα και συνδικάτα, που θα διαδηλώσουν στη 1 το μεσημέρι ενάντια στο νομοσχέδιο για τις Συλλογικές Συμβάσεις, θα περιμένουν στο Σύνταγμα τους αγρότες, για να δηλώσουν την συμπαράστασή τους.


Οι αγρότες με τα τρακτέρ αναμένεται να αρχίσουν να φτάνουν στην Αθήνα από τις 15:00, με τελικό προορισμό το Σύνταγμα, όπου στις 16:00 έχει προγραμματιστεί η συγκέντρωση. Στόχος τους να διανυκτερεύουν στο Σύνταγμα και να αποχωρήσουν συντεταγμένατο μεσημέρι του Σαββάτου.

Αιτήματα αγροτών


Στο επίκεντρο των διεκδικήσεων παραμένουν το υψηλό κόστος παραγωγής, οι εγγυημένες τιμές στα προϊόντα, η αλλαγή του κανονισμού του ΕΛΓΑ και αποζημιώσεις στο 100%. Οι ίδιοι υποστηρίζουν ότι τα ζητήματα αυτά τέθηκαν, αλλά δεν καλύφθηκαν στις συναντήσεις που προηγήθηκαν με τον Πρωθυπουργό, γι’ αυτό και επιλέγουν να κρατήσουν ανοιχτό το μέτωπο των κινητοποιήσεων.


 


Στο πλευρό των αγροτών τα συνδικάτα


Tα Εργατικά Κέντρα Αθήνας, Πειραιά, Λαυρίου – Ανατολικής Αττικής, Ομοσπονδίες και πρωτοβάθμια σωματεία, καλούν σε συγκέντρωση στο Σύνταγμα στη 1μμ. σήμερα Παρασκευή 13/2, εκφράζοντας την αντίθεσή τους στο εργασιακό νομοσχέδιο. Οι συγκεντρωμένοι, θα υποδεχτούν τους αγρότες που θα διαδηλώσουν με τα τρακτέρ τους στην πρωτεύουσα.


Πηγή: ertgnews.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Λουκέτο 48 ωρών σε beach bar στη Χαλκιδική - Έφυγε ο κόσμος, μαζεύουν τις ξαπλώστρες

  Σφραγίστηκε beach bar στη Χαλκιδική λόγω καταπάτησης αιγιαλού, με τους ελέγχους να εντατικοποιούνται. Ειδικότερα, στελέχη της κτηματικής υπηρεσίας του υπουργείου Οικονομικών κατά τον έλεγχο, που διενήργησαν σε κατάστημα στην  Άφυτο  εντόπισαν παραβάσεις καθώς η συγκεκριμένη επιχείρηση δεν διέθετε άδεια για τη χρήση του αιγιαλού και σύμφωνα με τις μετρήσεις της υπηρεσίας είχε καταλάβει 2,5 στρέμματα. Το beach bar σφραγίστηκε για 48 ώρες, έχουν τοποθετηθεί απαγορευτικές κορδέλες, οι λουόμενοι αποχώρησαν από το σημείο και πλέον θα πρέπει να απομακρυνθούν οι ξαπλώστρες εντός πέντε ημερών. Το τελευταίο δίμηνο υπάρχουν 3.000 καταγγελίες στην πλατφόρμα MyCoast και ακόμα δεν βρισκόμαστε ούτε στα μέσα του καλοκαιριού. «Πρωταθλήτρια» στις καταγγελίες είναι η ανατολική Αττική και δεύτερη έρχεται η Χαλκιδική. Πέρσι, καταγράφηκαν 55 σφραγίσεις παραλιακών μπαρ σε 26.000 ελέγχους σε όλη την Ελλάδα, με το ύψος των προστίμων να ανέρχεται στα 9 εκατομμύρια ευρώ. ...

Θρίλερ στη Χαλκιδική: Εντοπίστηκαν κρανίο και ανθρώπινα οστά σε ξενοδοχείο

  Nέο θρίλερ με εντοπισμό ανθρώπινων οστών και κρανίου βρίσκεται σε εξέλιξη στη Χαλκιδική. Συγκεκριμένα, στις 3 Μαρτίου εργαζόμενος κατά τη διάρκεια καθαρισμού εντόπισε σε χώρο τεχνητής λίμνης σε ξενοδοχείο στην περιοχή της Σιθωνίας, εντόπισε το μακάβριο εύρημα. Τα οστά και το κρανίο περισυνέλεγησαν από τις αρχές και εστάλησαν στην Ιατροδικαστική Υπηρεσία, από την οποία και αναμένονται απαντήσεις. Την υπόθεση έχει αναλάβει το ΑΤ Σιθωνίας. Υπενθυμίζεται ότι στις 27 Φεβρουαρίου πολίτης είχε εντοπίσει οστά στην παραλία του Πολύχρονου, ενώ μουμιοποιημένη σωρός είχε εντοπιστεί μέσα σε σακούλες κοντά στο Πευκοχώρι. Πηγή:typosthes.gr 

Προχωρά το mega project των 400 εκατ. ευρώ στην Κασσάνδρα Χαλκιδικής

  Αλλαγή σκυτάλης στη  Sani/IKOS  φέρνει η νέα χρονιά με τον  Jean-Marc Bellaiche  να αναλαμβάνει τη θέση του  νέου διευθύνοντος συμβούλου  από 1η Ιανουαρίου στον όμιλο, ο οποίος, παράλληλα, προχωρά με ταχείς ρυθμούς στα επόμενα projects και δη στο νέο, μεγάλο εγχείρημα για το  νέο IKOS Grand της Χαλκιδικής. Οι ανακοινώσεις ήρθαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από τον ίδιο τον  Ανδρέα Ανδρεάδη  έως σήμερα  διευθύνοντα σύμβουλο (CEO) και Co-Managing Partner  του ομίλου, ο οποίος παραμένει με το ρόλο του συν-ιδρυτή και Managing Partner του Sani/Ikos Group:  «Μετά από ένα απίστευτο… ταξίδι 40 και πλέον ετών ως συν-ιδρυτής και CEO του Sani Resort, δίπλα στον αδελφό μου Σταύρο, ο οποίος διετέλεσε συν-ιδρυτής και πρόεδρος, και στη συνέχεια την τελευταία δεκαετία ως CEO και Co-managing partner του oμίλου Sani/Ikos, με ιδιαίτερη χαρά ανακοινώνω τη μετάβασή μου από τις καθημερινές εκτελεστικές αρμοδιότητες στο ρόλο πλέον του συν-ιδρ...