Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Νέα βλάβη καταγγέλλουν Ελεγκτές Εναέριας Κυκλοφορίας – Με ένα ραντάρ οι πτήσεις

 



Με ανακοίνωσή τους οι Ελεγκτές Εναέριας Κυκλοφορίας Ελλάδας, κατηγορούν την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας πως και σήμερα βρέθηκαν «στο ίδιο έργο θεατές, αφού χάθηκε ξανά η επικοινωνία με τον λόφο Μερέντα, όπως και τον περασμένο Αύγουστο, όταν αστόχησε το ανταλλακτικό, που η Υ.Π.Α. «αξιολογούσε» από τον Μάϊο του 2024 αν θα έπρεπε να αποκτήσει και έως σήμερα δεν έχει παραδοθεί», κάτι που είχε ως αποτέλεσμα η Προσέγγιση Αθηνών, που εξυπηρετεί το μεγαλύτερο αεροδρόμιο της χώρας, να μείνει «για ακόμα μια φορά με ένα μόνο ραντάρ, από τα τρία που κανονικά θα έπρεπε να λειτουργούν και χωρίς εφεδρικές συχνότητες, αφού η μεταφορά δεδομένων από και προς τον λόφο Μερέντα διεκόπη».


Η Ένωση των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας Ελλάδας (ΕΕΕΚΕ), υπενθυμίζει ότι στις «4/1/2026 αντιμετωπίσαμε το απαράδεκτο περιστατικό ολικής απώλειας επικοινωνιών του Κ.Ε.Π.ΑΘ.Μ., για το οποίο ακόμα δεν έχουμε ενημερωθεί σχετικά με τα αίτια που το προκάλεσαν, ενώ η Διοίκηση δεν έχει προχωρήσει στην εκπόνηση μελέτης εκτίμησης της ασφάλειας (safety assessment), δεν έχει εκδώσει καν επιχειρησιακές οδηγίες για την διαχείριση της κυκλοφορίας, με δεδομένο ότι η βλάβη μπορεί να επαναληφθεί ανά πάσα στιγμή, ενώ οι χωρητικότητες των τομέων παραμένουν στο 100%, σαν να μην έχει συμβεί τίποτα».


Επισημαίνει ότι «η σημερινή βλάβη στην ζεύξη δεδομένων με τον λόφο Μερέντα, δεν συμβαίνει για πρώτη φορά, κάτι που εκθέτει ακόμα περισσότερο την Διοίκηση της Υ.Π.Α. και τους αρμόδιους Διευθυντές, αφού πρόκειται για επανάληψη του ίδιου προβλήματος που συνέβη προ μηνών και για το οποίο η Υ.Π.Α. διαβεβαίωνε ότι δεν θα επαναληφθεί».


Καταλήγοντας, οι Ελεγκτές Εναέριας Κυκλοφορίας, τονίζουν πως «το μόνο σίγουρο είναι ότι η κατάσταση έχει περάσει προ πολλού τα όρια του ανεκτού» προσθέτοντας πως «όσο συνεχίζεται αυτή η κατάσταση και όσο δεν λαμβάνονται ουσιαστικά μέτρα για την ανανέωση του εξοπλισμού και την αναβάθμιση της αξιοπιστίας του ήδη υπάρχοντος […] θα λάβουμε όλα τα απαραίτητα μέτρα, συμπεριλαμβανομένης και της μείωσης χωρητικότητας, για να προστατέψουμε την ασφάλεια του επιβατικού κοινού».


Προειδοποιούν τέλος, ότι υπό τις παρούσες συνθήκες, δεν πρόκειται να παράσχουν «υπερεργασία την ερχόμενη καλοκαιρινή περίοδο, αφού οφείλουμε απέναντι στο επιβατικό κοινό και την Χώρα να μην γίνουμε το άλλοθι ώστε η ηγεσία της Υ.Π.Α. και οι αρμόδιοι διευθυντές να συνεχίσουν να λειτουργούν με τον ίδιο τρόπο, ο οποίος οδήγησε την Υ.Π.Α. στην σημερινή τραγική κατάσταση».

Typosthes.gr 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Λουκέτο 48 ωρών σε beach bar στη Χαλκιδική - Έφυγε ο κόσμος, μαζεύουν τις ξαπλώστρες

  Σφραγίστηκε beach bar στη Χαλκιδική λόγω καταπάτησης αιγιαλού, με τους ελέγχους να εντατικοποιούνται. Ειδικότερα, στελέχη της κτηματικής υπηρεσίας του υπουργείου Οικονομικών κατά τον έλεγχο, που διενήργησαν σε κατάστημα στην  Άφυτο  εντόπισαν παραβάσεις καθώς η συγκεκριμένη επιχείρηση δεν διέθετε άδεια για τη χρήση του αιγιαλού και σύμφωνα με τις μετρήσεις της υπηρεσίας είχε καταλάβει 2,5 στρέμματα. Το beach bar σφραγίστηκε για 48 ώρες, έχουν τοποθετηθεί απαγορευτικές κορδέλες, οι λουόμενοι αποχώρησαν από το σημείο και πλέον θα πρέπει να απομακρυνθούν οι ξαπλώστρες εντός πέντε ημερών. Το τελευταίο δίμηνο υπάρχουν 3.000 καταγγελίες στην πλατφόρμα MyCoast και ακόμα δεν βρισκόμαστε ούτε στα μέσα του καλοκαιριού. «Πρωταθλήτρια» στις καταγγελίες είναι η ανατολική Αττική και δεύτερη έρχεται η Χαλκιδική. Πέρσι, καταγράφηκαν 55 σφραγίσεις παραλιακών μπαρ σε 26.000 ελέγχους σε όλη την Ελλάδα, με το ύψος των προστίμων να ανέρχεται στα 9 εκατομμύρια ευρώ. ...

Θρίλερ στη Χαλκιδική: Εντοπίστηκαν κρανίο και ανθρώπινα οστά σε ξενοδοχείο

  Nέο θρίλερ με εντοπισμό ανθρώπινων οστών και κρανίου βρίσκεται σε εξέλιξη στη Χαλκιδική. Συγκεκριμένα, στις 3 Μαρτίου εργαζόμενος κατά τη διάρκεια καθαρισμού εντόπισε σε χώρο τεχνητής λίμνης σε ξενοδοχείο στην περιοχή της Σιθωνίας, εντόπισε το μακάβριο εύρημα. Τα οστά και το κρανίο περισυνέλεγησαν από τις αρχές και εστάλησαν στην Ιατροδικαστική Υπηρεσία, από την οποία και αναμένονται απαντήσεις. Την υπόθεση έχει αναλάβει το ΑΤ Σιθωνίας. Υπενθυμίζεται ότι στις 27 Φεβρουαρίου πολίτης είχε εντοπίσει οστά στην παραλία του Πολύχρονου, ενώ μουμιοποιημένη σωρός είχε εντοπιστεί μέσα σε σακούλες κοντά στο Πευκοχώρι. Πηγή:typosthes.gr 

Προχωρά το mega project των 400 εκατ. ευρώ στην Κασσάνδρα Χαλκιδικής

  Αλλαγή σκυτάλης στη  Sani/IKOS  φέρνει η νέα χρονιά με τον  Jean-Marc Bellaiche  να αναλαμβάνει τη θέση του  νέου διευθύνοντος συμβούλου  από 1η Ιανουαρίου στον όμιλο, ο οποίος, παράλληλα, προχωρά με ταχείς ρυθμούς στα επόμενα projects και δη στο νέο, μεγάλο εγχείρημα για το  νέο IKOS Grand της Χαλκιδικής. Οι ανακοινώσεις ήρθαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από τον ίδιο τον  Ανδρέα Ανδρεάδη  έως σήμερα  διευθύνοντα σύμβουλο (CEO) και Co-Managing Partner  του ομίλου, ο οποίος παραμένει με το ρόλο του συν-ιδρυτή και Managing Partner του Sani/Ikos Group:  «Μετά από ένα απίστευτο… ταξίδι 40 και πλέον ετών ως συν-ιδρυτής και CEO του Sani Resort, δίπλα στον αδελφό μου Σταύρο, ο οποίος διετέλεσε συν-ιδρυτής και πρόεδρος, και στη συνέχεια την τελευταία δεκαετία ως CEO και Co-managing partner του oμίλου Sani/Ikos, με ιδιαίτερη χαρά ανακοινώνω τη μετάβασή μου από τις καθημερινές εκτελεστικές αρμοδιότητες στο ρόλο πλέον του συν-ιδρ...