Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Υπογράφηκε σήμερα η Προγραμματική Σύμβαση για την κατασκευή ισόπεδου κυκλικού κόμβου στη Χανιώτη





 Σημαντικό βήμα για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας και της κυκλοφορίας στη Χανιώτη αποτελεί η υπογραφή της Προγραμματικής Σύμβασης για την κατασκευή ισόπεδου κυκλικού κόμβου.

Η σύμβαση υπογράφηκε σήμερα, 22 Ιουνίου 2026, από την Αντιπεριφερειάρχη Χαλκιδικής Αικατερίνη Ζωγράφου και τον Δήμαρχο Κασσάνδρας Ηρακλή Λειβαδιώτη. Το έργο αφορά ένα από τα πιο επιβαρυμένα σημεία του οικισμού και προβλέπει παρεμβάσεις όπως ασφαλτοστρώσεις, κατασκευή δικτύου ομβρίων, φωτισμό, σήμανση και διαμόρφωση του περιβάλλοντος χώρου με φυτεύσεις.

Στόχος είναι η ασφαλέστερη μετακίνηση κατοίκων και επισκεπτών, η αποσυμφόρηση της κυκλοφορίας και η συνολική αναβάθμιση της περιοχής.

Παρακάτω δείτε το δελτίο τύπου του Δήμου Κασσάνδρας 

 


📍Υπογράφηκε σήμερα η Προγραμματική Σύμβαση για την κατασκευή ισόπεδου κυκλικού κόμβου στη Χανιώτη, ένα σημαντικό έργο για την οδική ασφάλεια και την καλύτερη κυκλοφοριακή λειτουργία του οικισμού.


Σήμερα, 22/06/2026, η Αντιπεριφερειάρχης Χαλκιδικής κα. Αικατερίνη Ζωγράφου και ο Δήμαρχος Κασσάνδρας κ. Ηρακλής Λειβαδιώτης υπέγραψαν την Προγραμματική Σύμβαση για την κατασκευή ισόπεδου κυκλικού κόμβου στον οικισμό της Χανιώτης, επί της Επαρχιακής Οδού.


Η παρέμβαση αφορά ένα κομβικό σημείο στην κεντρική περιοχή του οικισμού, όπου η κυκλοφοριακή επιβάρυνση είναι έντονη καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους. Στόχος του έργου είναι η ενίσχυση της οδικής ασφάλειας, η καλύτερη ρύθμιση της κυκλοφορίας και η ομαλότερη σύνδεση προς την παραλιακή αλλά και την ανάντη περιοχή της Χανιώτης.


Στο πλαίσιο του έργου προβλέπονται όλες οι απαραίτητες εργασίες για την ολοκλήρωσή του, όπως καθαιρέσεις, κρασπεδώσεις, ασφαλτοστρώσεις, κατασκευή δικτύου ομβρίων, ηλεκτρομηχανολογικές εργασίες, σήμανση και φωτισμός.


Παράλληλα, η περιοχή θα αναβαθμιστεί λειτουργικά και αισθητικά, με την κατασκευή διαχωριστικής νησίδας, τη φύτευση δέντρων και θάμνων, καθώς και συνοδευτικές παρεμβάσεις που θα βελτιώσουν συνολικά την εικόνα του σημείου.


Ο Δήμος Κασσάνδρας συνεχίζει να προχωρά σε έργα ουσίας, με προτεραιότητα την ασφάλεια, τη λειτουργικότητα και την αναβάθμιση των οικισμών του.

#

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Λουκέτο 48 ωρών σε beach bar στη Χαλκιδική - Έφυγε ο κόσμος, μαζεύουν τις ξαπλώστρες

  Σφραγίστηκε beach bar στη Χαλκιδική λόγω καταπάτησης αιγιαλού, με τους ελέγχους να εντατικοποιούνται. Ειδικότερα, στελέχη της κτηματικής υπηρεσίας του υπουργείου Οικονομικών κατά τον έλεγχο, που διενήργησαν σε κατάστημα στην  Άφυτο  εντόπισαν παραβάσεις καθώς η συγκεκριμένη επιχείρηση δεν διέθετε άδεια για τη χρήση του αιγιαλού και σύμφωνα με τις μετρήσεις της υπηρεσίας είχε καταλάβει 2,5 στρέμματα. Το beach bar σφραγίστηκε για 48 ώρες, έχουν τοποθετηθεί απαγορευτικές κορδέλες, οι λουόμενοι αποχώρησαν από το σημείο και πλέον θα πρέπει να απομακρυνθούν οι ξαπλώστρες εντός πέντε ημερών. Το τελευταίο δίμηνο υπάρχουν 3.000 καταγγελίες στην πλατφόρμα MyCoast και ακόμα δεν βρισκόμαστε ούτε στα μέσα του καλοκαιριού. «Πρωταθλήτρια» στις καταγγελίες είναι η ανατολική Αττική και δεύτερη έρχεται η Χαλκιδική. Πέρσι, καταγράφηκαν 55 σφραγίσεις παραλιακών μπαρ σε 26.000 ελέγχους σε όλη την Ελλάδα, με το ύψος των προστίμων να ανέρχεται στα 9 εκατομμύρια ευρώ. ...

Θρίλερ στη Χαλκιδική: Εντοπίστηκαν κρανίο και ανθρώπινα οστά σε ξενοδοχείο

  Nέο θρίλερ με εντοπισμό ανθρώπινων οστών και κρανίου βρίσκεται σε εξέλιξη στη Χαλκιδική. Συγκεκριμένα, στις 3 Μαρτίου εργαζόμενος κατά τη διάρκεια καθαρισμού εντόπισε σε χώρο τεχνητής λίμνης σε ξενοδοχείο στην περιοχή της Σιθωνίας, εντόπισε το μακάβριο εύρημα. Τα οστά και το κρανίο περισυνέλεγησαν από τις αρχές και εστάλησαν στην Ιατροδικαστική Υπηρεσία, από την οποία και αναμένονται απαντήσεις. Την υπόθεση έχει αναλάβει το ΑΤ Σιθωνίας. Υπενθυμίζεται ότι στις 27 Φεβρουαρίου πολίτης είχε εντοπίσει οστά στην παραλία του Πολύχρονου, ενώ μουμιοποιημένη σωρός είχε εντοπιστεί μέσα σε σακούλες κοντά στο Πευκοχώρι. Πηγή:typosthes.gr 

Προχωρά το mega project των 400 εκατ. ευρώ στην Κασσάνδρα Χαλκιδικής

  Αλλαγή σκυτάλης στη  Sani/IKOS  φέρνει η νέα χρονιά με τον  Jean-Marc Bellaiche  να αναλαμβάνει τη θέση του  νέου διευθύνοντος συμβούλου  από 1η Ιανουαρίου στον όμιλο, ο οποίος, παράλληλα, προχωρά με ταχείς ρυθμούς στα επόμενα projects και δη στο νέο, μεγάλο εγχείρημα για το  νέο IKOS Grand της Χαλκιδικής. Οι ανακοινώσεις ήρθαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από τον ίδιο τον  Ανδρέα Ανδρεάδη  έως σήμερα  διευθύνοντα σύμβουλο (CEO) και Co-Managing Partner  του ομίλου, ο οποίος παραμένει με το ρόλο του συν-ιδρυτή και Managing Partner του Sani/Ikos Group:  «Μετά από ένα απίστευτο… ταξίδι 40 και πλέον ετών ως συν-ιδρυτής και CEO του Sani Resort, δίπλα στον αδελφό μου Σταύρο, ο οποίος διετέλεσε συν-ιδρυτής και πρόεδρος, και στη συνέχεια την τελευταία δεκαετία ως CEO και Co-managing partner του oμίλου Sani/Ikos, με ιδιαίτερη χαρά ανακοινώνω τη μετάβασή μου από τις καθημερινές εκτελεστικές αρμοδιότητες στο ρόλο πλέον του συν-ιδρ...